Facebook pages are far
more detailed than Twitter accounts. They allow a product to provide videos,
photos, and longer descriptions, and testimonials as other followers can
comment on the product pages for others to see. Facebook can link back to the
product’s Twitter page as well as send out event reminders. A study from 2011
attributed 84% of "engagement" or clicks to Likes that link back to
Facebook advertising. By 2014 Facebook had restricted the content published
from businesses' and brands' pages. Adjustments in Facebook algorithms have
reduced the audience for non-paying business pages (that have at least 500, 000
"Likes") from 16 percent in 2012 down to 2 percent in February 2014.
Find free likes
یکی از مهمترین نقشهای سئو شرکتی در جذب مشتریان بینالمللی، افزایش اعتبار و معتبر شدن برند شما است. وقتی وبسایت شما در نتایج اولیه موتورهای جستجو قرار میگیرد، کاربران به طور طبیعی به آن اعتماد بیشتری خواهند کرد. این اعتماد از طریق محتوای باکیفیت، بهینهسازی فنی و سرعت بارگذاری سایت افزایش مییابد. علاوه بر این، استفاده از نظرات مثبت مشتریان و تقویت حضور در شبکههای اجتماعی میتواند به بهبود اعتبار کمک کند. وقتی مشتریان بینالمللی متوجه میشوند که برند شما معتبر و قابل اعتماد است، تمایل بیشتری به خرید از شما پیدا میکنند و این موضوع به افزایش فروش شما کمک میکند.
ReplyDeleteبهینهسازی سایت برای مخاطبان روسیزبان، نیازمند استراتژیهای سئو روسی دقیق و تخصصی است که به زبان و فرهنگ این کاربران متناسب باشد. یک سئوکار حرفهای برای سایتهای روسی باید ابتدا کلمات کلیدی مرتبط با صنعت و نیازهای مخاطبان روسی را شناسایی کند و آنها را در محتوای سایت به درستی قرار دهد. به دلیل اینکه موتور جستجوی Yandex پرطرفدارترین ابزار جستجو در روسیه است، درک الگوریتمهای این پلتفرم ضروری است.
ReplyDelete